Sunday, 6 November 2011

Salam Aidiladha

Walaupun masih dengan baju kelawarkaftan di pagi Hari Raya Korban, mood raya tu still ada. Kenapa?

Ini jawapannya..



Dari depan: Apple & Peach Oat Crumble. Ni kebetulan buat semalam sebab ada epal tak habis-habis. Kira rezeki la ni ada pencuci mulut. Selalunya tak ada pencuci mulut pun.


Ayam masak merah


Rendang


Kuah kacang yang berketul-ketul


Nasi impit


Sayur masak lodeh kegemarankuuuuu~

Kesemua diatas (kecuali Apple & Peach Oat Crumble) pabila dihimpun bersama menjadi... LONTONG!


Lontong ni hidangan wajib kami sekeluarga tak kira raya puasa atau raya haji. Selamat menjalani ibadah haji, ibadah korban dan Selamat Hari Raya Aidiladha semua!

P/s: korang pulak makan apa?nak sikit! ;p

12 comments:

Nava.K said...

Goodness, all the good looks so tempting and my stomach is growling now.

eencyweency said...

Thank u :) all are done by my mom..i just eat..hehe

solehah said...

soto. aku tahu kau jeles haha

eencyweency said...

Alaaaaa sedap sgt!aku ni dh la jawe!

Jαnnαhツ said...

wah. sedap giler hidangan raya wawa. phuh, terangkat!

selamat hari raya aidil adha wawa.

abang ensem said...

Sedapnya. Kat mana umah Farah? Nak gi bertandang makan lontong.. hehe.

eencyweency said...

Jannah:kat tganu pn mcm gok op? Selamat hari raye jannah!
Abang Ensem: dokek yo..kat nilai..jemput2..

iekabean said...

Wawa, awak masak semua tuh ker? hebat... nnti nak pergi belajar dgn awak laa!

And yeahhh,
Selamat Hari Raya Haji :D

eencyweency said...

ehh x la..mak yg masak..kalo kte masak dh ltk resepi kat sini..hikhik..selamat hari raya jugak :))

Posh said...

Adoiiii laparla tengok gambar makanan u yg sesedap ni dah la tak bekfes lagi ni :-(

Selamat Hari Raya Haji!!!!!

yummylittlecooks said...

Hi, Thanks for dropping by :)
Perut sudah lapar ni,mintak sikit....hehehe....Anyway, Selamat Hari Raya Aidil Adha :)

nadiah ;; said...

aku mkn lontong ngn soto! ngehehehe